4 συμβουλές στην επιλογή εταιρείας SEO

Προώθηση ιστοσελίδων SEO

Κάθε επαγγελματικό σαιτ που επιθυμεί να έχει διαρκή και πετυχημένη παρουσία στο Διαδίκτυο σήμερα, μπορεί να την πετύχει εφαρμόζοντας τεχνικές βελτιστοποίησης για της μηχανές αναζήτησης (SEO), μιας μεθοδολογίας βελτιστοποίησης του κώδικα προγράμματος, αρχιτεκτονικής, σχεδιασμού, περιεχομένου και εξωτερικών συνδέσμων προς την ιστοσελίδα.

Για τα οφέλη και τις ευκαιρίες που προσφέρει αυτός ο τύπος υπηρεσίας διαδικτύου υπο τη μορφή διαδικτυακών και offline πωλήσεων, επιχειρηματικών ερωτημάτων, διαδικτυακής κίνησης ή δημιουργία σοβαρής επωνυμίας (brand name), η τιμή των υπηρεσιών προώθησης ιστοσελίδων SEO μπορεί να θεωρηθεί εξαιρετικά αποδεκτή και λογική. Ωστόσο, η εύρεση μιας ποιοτικής εταιρείας που παρέχει υπηρεσίες SEO / SEM την οποία να μπορείτε να εμπιστευτείτε και να συνεργαστείτε μαζί της αναθέτοντας το εταιρικό σας σαιτ μπορεί να είναι εξαιρετικά δύσκολη και αμφιλεγόμενη πρόκληση. Η προκαταρκτική προετοιμασία για αυτό περιλαμβάνει όχι μόνο την έρευνα εταιρειών σε αυτόν τον τομέα, αλλά και τον εντοπισμό ορισμένων σημαντικών ερωτήσεων που θα πρέπει να ρωτήσετε της εταιρείες SEO κατά την επιλογή εκείνης της εταιρείας με την οποία θα συνεργαστείτε.

SEO services Greece

Βγείτε 1 σελίδα στην Google

1. Ελέγξτε τις συστάσεις πελατών τους

Ας πούμε ότι επιλέξατε 3 εταιρείες οι οποίες προσφέρουν υπηρεσίες προώθησης ιστοσελίδων και έχετε κλείσει ραντεβού με την πρώτη για πρώτη επαφή. Το πρώτο πράγμα που πρέπει να ρωτήσετε είναι για την λίστα πελατών τους και της συστάσεις που έχουν ώστε να κάνετε την έρευνα σας τι λένε οι πελάτες τους για της δουλειά τους.

Κάθε εταιρεία SEO θα πρέπει να μπορεί να παρέχει πολλές αναφορές για τη δουλειά τους με τη μορφή συστάσεων πελατών ή επαγγελματικού χαρτοφυλακίου. Εδώ μπορείτε να λάβετε απαντήσεις που θα μπορούσαν να σας ειδοποιήσουν για τη νομιμότητα και το επαγγελματικό επίπεδο της εν λόγω εταιρείας. Σε κάθε περίπτωση, η εταιρεία SEO θα πρέπει να σας δείξει αρκετές πειστικές αναφορές για τη δουλειά που έχουν κάνει σε πραγματικά σαιτ και στατιστικά στοιχεία για την επιτυχημένη εργασία τους. Τα καλύτερα στατιστικά μπορείτε να τα δείτε στο Google Analytics, Google Search Console όπου στην διάρκεια 12 μηνών που έχουν εργαστεί σε κάποιο πελατικό σαιτ οι ειδικοί τους μπορούν να σας κάνουν ανάλυση τον αποτελεσμάτων που πέτυχαν. Νομίζω ότι καταλαβαίνετε την διαφορά του λόγου ενός πωλητή και τον αποδεικτικών στοιχείων που συγκεντρώνουν τα 2 επαγγελματικά εργαλεία της Google.

SEO για πρώτες θέσεις στην Google

2. Μπορούν να αποδείξουν επαγγελματική εμπειρία;

Η παροχή επαγγελματικής εμπειρίας στον τομέα του SEO είναι μια εξαιρετικά εύκολη διαδικασία. Σε περίπτωση που η εταιρεία SEO είναι πρόθυμη να σας παράσχει μια σύντομη λίστα με ορισμένους από τους πελάτες της, ρωτήστε τους για τις πιο σημαντικές λέξεις-κλειδιά και φράσεις στις σχετικές καμπάνιες που έχουν τρέξει και ελέγξτε μόνοι σας της θέσεις που αναφέρουν στην μηχανή αναζήτησης. Τα αποτελέσματα μιλούν από μόνα τους.

Ωστόσο, προτού υποθέσετε ότι η εν λόγω εταιρεία SEO βρίσκεται στο απαιτούμενο επαγγελματικό επίπεδο, ελέγξτε την ανταγωνιστικότητα των λέξεων-κλειδιών και των φράσεων. Πολύ συχνά, οι εταιρείες SEO παρέχουν εντυπωσιακά αποτελέσματα για μη δημοφιλείς λέξεις, κάτι που απαιτεί εξαιρετικά λίγη δουλειά σε ένα εντελώς μη ανταγωνιστικό περιβάλλον. Εσείς πρέπει να γνωρίζετε άριστα την δουλειά σας, να έχετε κάνει έρευνα για της λέξεις κλειδιά που φέρνουν traffic και στοχευμένους επισκέπτες που αναζητούν της υπηρεσίες ή τα προϊόντα που πουλάτε και είναι έτοιμοι να τα αγοράσουν.

Βελτιστοποίηση ιστοσελίδων για μηχανές αναζήτησης

3. Ρωτήστε για τις γνώσεις τους στον κλάδο

Η συσσωρευμένη πολυετής γνώση και εμπειρία στον τομέα του διαδικτυακού μάρκετινγκ είναι κρίσιμοι παράγοντες για τη λήψη σημαντικών αποφάσεων για οποιοδήποτε διαδικτυακό επιχειρηματικό μοντέλο. Η ιδέα είναι ότι δεν προσλαμβάνετε μόνο μια εταιρεία εφάπαξ σε αυτό το θέμα, αλλά θα θέλατε μια εταιρεία SEO που θα συνεχίσει να αποφέρει οφέλη στον ιστότοπό της επιχείρησής σας για τουλάχιστον 12 μήνες συνεργασία.

Ο λόγος για αυτό είναι απλός – η προώθηση ιστοσελίδων και το χτίσιμο συνδέσμων είναι μια εξαιρετικά δυναμική βιομηχανία, όπου τα αποτελέσματα εξαρτώνται από αλλαγές σε μη δημοσιευμένους αλγόριθμους της Google, οι οποίοι με τη σειρά τους απαιτούν γνώσεις από ειδικούς, συνεχή παρακολούθηση και ικανότητα ικανοποιητικής απόκρισης. Η κατανόηση κρίσιμων στιγμών σε προηγούμενες αλλαγές σε αυτόν τον τομέα θα βοηθούσε τον έμπειρο ειδικό SEO να καταγράψει έγκαιρα τις τάσεις. Στο πιο βασικό σενάριο, οποιοσδήποτε ειδικός SEO με κάποια επαγγελματική εμπειρία θα πρέπει να σας εξηγήσει γιατί σημαντικές αλλαγές σε αυτόν τον κλάδο, όπως οι ενημερώσεις Panda, Penguin της Google πριν από λίγα χρόνια, επηρέασαν τόσες πολλές επιχειρήσεις και άλλαξαν εντελώς τη βιομηχανία SEO. Έχετε υπόψιν ότι η Google πλέον κάνει μεγάλες ενημερώσεις του αλγόριθμου της (Core update) τουλάχιστον 2 φορές τον χρόνο, ενώ σταδιακά σχεδόν κάθε μήνα κάνει μικρές αλλαγές για της οποίες οι περισσότεροι Webmasters μαθαίνουν αργά ή ποτέ.

Χτίσιμο συνδέσμων (link building)

4. Διάκριση μεταξύ βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης (SEO) και πληρωμένες διαφημίσεις (PPC) και προώθηση κοινωνικών μέσων (SMO)

Εδώ πρέπει να αφιερώστε λίγο χρόνο και να μάθετε βασικές έννοιες στον τομέα του μάρκετινγκ Διαδικτύου. Πρέπει να γνωρίζετε τη βασική έννοια της προώθησης σαιτ (SEO) και πώς διαφέρει από το μοντέλο πληρωμής ανά κλικ (PPC), μερικές φορές ονομάζεται SEM ή πληρωμένη αναζήτηση και τη βελτιστοποίηση για κοινωνικά δίκτυα (Social Media Optimization). Κάθε ένα από αυτά τα μοντέλα μάρκετινγκ είναι συνδεδεμένο στο Διαδίκτυο και αλληλεπιδρά με της μηχανές αναζήτησης.

Οι εταιρείες SEO πρέπει να εργαστούν για την παρουσίαση του ιστότοπού σας στα οργανικά (εκτός διαφήμισης) αποτελέσματα της Google για της σχετικές λέξεις κλειδιά που φέρνουν επισκέπτες. Αυτό δεν έχει καμία σχέση με της θέσεις σε πληρωμένες διαφημίσεις (συνήθως τα 3,4 πρώτα αποτελέσματα ή τα 2,3 τελευταία στην πρώτη σελίδα της Google. Ναι καλά καταλάβατε, αν αφαιρέσετε 5,6 διαφημίσεις από τα πρώτα 10 αποτελέσματα για τα οργανικά απομένουν λιγότερες θέσεις.

Επιπλέον οι προώθηση του σαιτ σας στα κοινωνικά δίκτυα όπως το Facebook, Twitter, Instagram κτλ γίνετε με διαφορετικό τρόπο κυρίως μέσω influencer οι οποίοι διαφημίζοντας ένα παντελόνι στον προσωπικό τους λογαριασμό μπορούν να εκτοξεύσουν της πωλήσεις του. Με το αντίστοιχο κόστος φυσικά το οποίο μπορεί να είναι πολλαπλάσιο του κόστους για SEO που θα πληρώσετε.

Τιμές, πόσο κοστίζει η δουλειά;

Η επαγγελματική προώθηση ιστοσελίδων και το χτίσιμο συνδέσμων (link building services) ενός εταιρικού σαιτ το οποίο δίνει κάθε μέρα αγώνα για να προσελκύσει επισκέπτες και να τους μετατρέψει σε πελάτες είναι εξαιρετικά σοβαρή εργασία η οποία όταν δεν γίνετε από επαγγελματίες του κλάδου έχει τραγικά αποτελέσματα όπως αποτυχία επίτευξης των στόχων και τιμωρίες από την Google για χρήση αθέμιτων πρακτικών. Τιμωρίες στο σαιτ οι οποίες μπορούν να φτάσουν ως την απομάκρυνση του από το SERP (αποτελέσματα αναζήτησης) και τον ουσιαστικό θάνατο του στο Ίντερνετ.

Επιλογή του σωστού συνεργάτη

Σκεφτείτε πολύ καλά πριν επιλέξετε την εταιρεία στην οποία θα αναθέσετε την βελτιστοποίηση της διαδικτυακής σας παρουσίας. Κάνετε προσεκτικά έρευνα αγοράς και ζητήστε αποδεικτικά στοιχεία από παλιούς πελάτες τους έχοντας υπόψιν ότι αποτελέσματα στο παρελθόν δεν εγγυώνται επιτυχίες στο παρόν όμως είναι τουλάχιστον ενδείξεις ότι ειδικοί SEO ξέρουν τι κάνουν.

Admin